چرک نویس شخصی علی صفرنواده

در اینجا نکات جالب در زمینه های مختلف، برنامه ریزی روزانه، هفتگی و ...، هدف گذاری و همچنین ثبت خاطرات مختصر را انجام می دهم.

چرک نویس شخصی علی صفرنواده

در اینجا نکات جالب در زمینه های مختلف، برنامه ریزی روزانه، هفتگی و ...، هدف گذاری و همچنین ثبت خاطرات مختصر را انجام می دهم.

این بلاگ در واقع بولت ژورنال منه. بولت ژورنال یه روش انعطاف پذیر برنامه ریزی است. خیلی بهتره دفتر کاغذی برای بولت ژورنال استفاده شه و همراه آدم باشه. راستش چند بار سعی کردم، ولی دفتر رو گم می کنم، جا میذارم و یادم میره با خودم ببرم. در واقع اینجا برام نقش بولت ژورنال رو داره.
برای اطلاعات بیشتر درباره بولت ژورنال این وبینار رو ملاحظه بفرمایید:
https://www.aparat.com/v/91GuD
برای اطلاعات بیشتر درباره مدیریت زمان این صفحه رو ملاحظه بفرمایید:
https://planacademy.ir

  • ۰
  • ۰
شنبه - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

 

صبح که بیدار شدیم، فاطمه هنوز تب داشت. خیلی بد خوابیدم. فکر کنم بالش و تشکم خوب نبود. ولی غیر از این، عوامل دیگر مثل شیاطین هم هست ظاهرا، که دوستم کمیل می گفت نمی گذارند ما خوب بخوابیم. باید دستورالعملی را که می گفت برای خواب خوب از او بپرسم. شجاعی فرد پیگیر حال معصومه بود. از بابت چشم زخم قرار بود بده بررسی کنند.

 

یکشنبه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

 

رفتم بنزین زدم صبح زود. تماس و پیامی نداشتم.

این عبارت از عروه رو خوندم، بمونه مستمسک برا فردا ان شاء الله:

کتاب الصوم

وهو الإمساک عما یأتی من المفطرات ، بقصد القربة

 

برم گروه همت عالی و گزارش بزنم ان شاء الله

بعد لحظه طلایی ارتباط رو دریابم یا دریابم ان شاء الله

 

 

 

خیلی خسته ام. دیشب احیای شب نیمه شعبان بودیم. تا خوابیدیم فکر کنم 3 شد. ظاهرا جلسه هم نداریم. شید چون نیمه شعبان است و تعطیل

یه کم نشستم پای کارها. ولی دارم از خواب می میرم.

استاد مشاور فرمودند این بخش حذف شه و زائد است، دلم نمیاد یه جایی نداشته باشمش، بنابراین همین جا میارمیش:

برای یافتن منابع لازم جهت مطالعه و گزارش پیشینه پژوهش، ابتدا بر اساس موضوع، و با توجه به کلمات مترادف یا نزدیک به واژه‏های موجود در آن، عبارات جستجو به این شکل برای جستجوی فارسی و انگلیسی طراحی گردید:

 

عبارت جستجوی منابع فارسی:

 (ساخت  OR   طراحی) AND (اعتباریابی) AND (ابزار) AND (ارزیابی  OR ارزشیابی ) AND (عملکرد OR کارایی) AND (مربیان OR معلمان) AND (360 درجه)

 

عبارت جستجوی منابع انگلیسی:

 

((Construction OR Validation  OR Design)

OR

(Performance  Appraisal” OR “assessment” OR “performance review” OR “performance evaluation)

OR

Instrument))

AND

(tutors” OR  “teachers” OR “instructors” OR “educators” OR “teachers)

OR

(“* Degree Feedback”)

 

با استفاده از این عبارات جستجو منابع فارسی و انگلیسی مرتبط استخراج شده و مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس آن مبانی نظری و پیشینه پژوهش مربوط به موضوع بطور خلاصه ارائه می‏شود:

 

شنبه - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

 

سه مجور:

1. تغذیه علمی: 1402-1415: فقه و اصول با هدف یادگیری فهم روشمند دین

2. خروجی: هدفگذاری و برنامه ریزی

3. تفریح: آکادمی یاسان

 

 

پنج شنبه - ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

بچه 4 ساله دوستمون همش بالا میاره و تب داره. دکتر گفت آب بدنش تموم شده و ممکن هم بود تشنج کنه و فلج شه.

نگار هم همش بالا میاره. همه چیز خوب بود و یهویی اینجوری شد.

 

باقالی پلو با گردن دو نفره مهر و ماه خورده بودند دیروز. رزقنا الله و ایاکم

 

 

یکشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

چی بگم؟

از کجاش بگم؟

شاخص هاش اینه که در قفل شده و عزیز دلم برای باز کردن در داغونش کرد و خودم هم کارتم رو داغون کردم و فلافل می خواست و ترجیح می دادم کارد خورده بود به شکمم ولی فلافل رو نخورده بودم و عزیز دیگر که مامانش رو می خواست و ماجراهای حیاط با بچه ها و تا کاوندی اومد در رو باز کرد خدا خیرش بده. 200 تومن شد که هنوز نتونستم بریزم. گوشی هواوی هم دیگه شارژ نمیشه. کارت و چک رو باید بگیرم. قراردادها رو هم هنوز نشده بنویسیم.

وای گرمه.

کولرها رو هم تعیین تکلیف کنیم.

به نظرم کاوندی بیاد سریع تر میشه.

ما که نرسیدیم فعلاً.

روایات اوّل صوت استاد فلّاح عالی بود.

برم سراغ پایان نامه که اوضاع بدتر از این نشه ان شاء الله.

 

جمعه - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

 

 

سیری برای تفکّر:

ایجاد سؤال

کشف نیاز

رجوع به تعاریف موجود

اصلاح تعاریف

رجوع به کتاب و علم و عالم

تبدیل علم به عمل

همراهی عمل و باو

اقدام

 

 

پنج شنبه - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰۱/۱۲/۱۳
  • علی صفرنواده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی